Ühine autoreis on hea võimalus lasta silmadel nutiseadmetest puhata ning üksteisega suhelda. Nii et visake telefonid käest ja proovige parem lahedaid ja arendavaid seltskonnamänge. 

Arva ära, kes ma olen

Üks reisijatest mõtleb ühe isiku peale ja teised mängijad peavad ära arvama, kes see on. Selleks küsivad nad 10 “jah” või “ei” küsimust. Parim on alustada tüüpiliste küsimusega, näiteks “kas see isik on mees- või naissoost” või “kas ma tunnen seda inimest” jne. Kui kümnest küsimusest jääb väheks, võib mängu alguses leppida kokku suurema arvu küsimusi.

Mängu teine variant näeb välja nii, et mängija mõtleb mingile asjale, olgu selleks siis loom, taim või midagi muud. Teised mängijad hakkavad esitama “jah” või “ei” küsimusi. Küsida saab näiteks nii: “kas see lendab?” “kas see on söödav?” jne. Kui mängijad on kokkulepitud arvu küsimusi ära esitanud, saab iga mängija võimaluse ära arvata, millega on tegu.

A kuni Ü

Mängu eesmärk on olla esimene, kes märkab autosõidu käigus tee peal asju, nimetab neid alustades A-tähega algavast sõnaga ja jõuab esimesena tähestiku lõppu. A-tähega sõna võiks olla näiteks ait. B-tähega algav sõna BMW jne. Kui vahepeal sõna meelde ei tule, võib ütlemise järje edasi kaasmängijale anda. Nagu öeldud, siis see, kes jõuab kõige varem tähestiku lõppu, on võitja. Iga reisija peab oma tähestiku üle ise arvet pidama.

Arva ära lemmikmuusika 

Esimene mängija ümiseb oma lemmiklaulu või -muusikapala ning teised peavad ära arvama, millega on tegu. See, kes esimesena laulu ära arvas, saab järgnevalt ümiseda oma laulu ja teised peavad selle ära arvama. Kui on soov selgitada välja võidumees, siis võiks selleks olla mängija, kes kõige rohkem laule suudab ära arvata.